Vi söker administratörer till kund i Linköping

Publiceringsdatum: 2025-06-16

Vill du arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? Vill du ta steget att arbeta som administratör hos AxÖ Consulting AB? Nu har du möjligheten. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos AxÖ Consulting AB under 3 månader – upp till 6 månader. De letar just nu efter nya medarbetare.

Om du redan bor i närheten av Linköping, är det här din chans att söka ett spännande jobb Företaget AxÖ Consulting AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som administratör har de nu två lediga jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Låt AxÖ Consulting AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som administratör! Ansök seast söndag den trettonde juli 2025.


Jobbannons

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Jönköping, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö.

Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer. 

Till en av våra kunder inom industrin söker AxÖ Consulting flera administratörer för ett uppdrag med start 1 september och som pågår till 31 december 2025. Uppdraget är placerat i Linköping där du blir en del av ett team med uppdrag att stötta verksamheten i arbetet med dokumentation kopplad till ledningssystem. 

Teamet består idag av fjorton personer och arbetar med att säkerställa att interna instruktioner och dokument följer gällande krav – både interna riktlinjer och externa standarder. Det är en viktig funktion i en tekniskt avancerad organisation där struktur och kvalitet är avgörande. 

Exempel på arbetsuppgifter: 

  • Uppdatera och underhålla dokument i ledningssystem 
  • Säkerställa att dokumentation uppfyller interna och externa krav 
  • Korrekturläsa och anpassa texter enligt fastställda mallar 
  • Vara ett administrativt stöd i kontakten med olika delar av verksamheten 

Är du den vi söker? 

Rollen innebär många kontaktytor och ett nära samarbete med andra funktioner. Vi söker dig som är van att arbeta strukturerat, har god känsla för detaljer och trivs med att ge administrativt stöd i en komplex miljö. 

För att lyckas i rollen har du också: 

  • Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Word. 
  • Erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter. 
  • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. 

Har du dessutom erfarenhet av arbete med kvalitetsfrågor och ledningssystem är det ett extra plus – men inget krav. 

Om konsultuppdraget 

Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.  

Information och ansökan 

Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig:  

  • Angelica Mäenpää: Angelica.maenpaa@axoconsulting.se  

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.  

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.

Varmt välkommen med din ansökan. 

Om jobbet

Antal tjänster2
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAxÖ Consulting AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5590997531
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

AxÖ Consulting AB söker två personer till denna tjänst som administratör med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som administratör hos AxÖ Consulting AB skickar du in din ansökan senast 2025-07-13.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Vi söker en servicetekniker till vår kund i Linköping!

Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som driftelektriker i Linköping.

2025-06-09

Mer info

Vi söker framtidens Fasciaspecialist till Fasciaklinikerna Linköping

Link Fascia AB söker två personer till tjänsten som vårdbiträde i Linköping.

2025-05-06

Mer info

Nu söker vi en receptionist till Corem i Linköping!

Academic Work Sweden AB söker en person till tjänsten som receptionist i Linköping.

2025-05-07

Mer info