Kundtjänstmedarbetare / Administratör

Publiceringsdatum: 2025-07-01

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Vill du ta steget att arbeta som backofficepersonal hos Hirely AB? Nu har du möjligheten. Detta är ett jobb på heltid där Hirely AB letar efter någon under tills vidare.

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Linköping då det är tjänsteorten. Om du är intresserad av en karriär inom backofficepersonal, ta en titt på den lediga tjänsten som Hirely AB erbjuder för att se om det är en matchning. Har du vad som krävs för att arbeta som backofficepersonal hos Hirely AB? Ansök innan torsdag den trettioförsta juli 2025 och ta reda på det!


Jobbannons

Om oss

Voky och Nordic Souvenir är en del av Zollner Group AB. Med över 200 miljoner i omsättning och 100 engagerade medarbetare växer vi snabbt. Vår styrka ligger i kombinationen av service, kreativitet och smarta digitala lösningar. Vi är stolta DI Gasell- och Superföretag, certifierade inom kvalitet och miljö. Huvudkontoret finns i Linköping – med kollegor även i Stockholm, Göteborg, Åre, Helsingfors och Reykjavik.

Din arbetsdag

Vill du arbeta i ett företag med visionen att revolutionera branschen? Som kundtjänstmedarbetare på Voky kommer du rakt in i en utvecklingsinriktad och energirik miljö. Du är spindeln i nätet och växlar mellan kundkontakter, administrativa arbetsuppgifter och enklare IT-support.

Vi erbjuder en arbetsmiljö med engagerade kollegor, högt tempo och tydliga rutiner – där du får möjligheten att växa i en bred administrativ roll.

Exempel på arbetsuppgifter

  • Bemöta kunder via telefon och mejl på ett professionellt och serviceinriktat sätt
  • Ge enklare IT-support till kollegor, t.ex. vid inloggningsproblem
  • Utföra administrativa uppgifter i vårt affärssystem eller i Excel, såsom att fakturera kunder eller att sammanställa och rapportera statistik
  • Delta i det löpande förbättringsarbetet kring rutiner och digitala lösningar

Vem trivs hos oss

Du är stresstålig, effektiv och noggrann. Du klarar att hantera ett högt tempo med många ärenden parallellt, har ”koll på läget” och strävar efter att hitta sätt att förbättra våra arbetssätt och rutiner på. Du arbetar systematiskt, men är flexibel nog att hantera snabba förändringar och avbrott, till exempel när telefonen ringer.

Du har fallenhet för administrativt arbete, en förmåga att få saker gjorda och att ge god service. Du känner ägarskap för dina arbetsuppgifter och ser till att det du ansvarar för blir gjort i tid och med god kvalitet. Datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

Om anställningen

  • Omfattning: Heltid, 100%
  • Tillträde enligt överenskommelse
  • Placering i Linköping

Övrigt

Sista ansökningsdag 31 juli

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnHirely AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5595223099
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeBackofficepersonal
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Hirely AB söker en person till denna tjänst som backofficepersonal med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som backofficepersonal hos Hirely AB skickar du in din ansökan senast 2025-07-31.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Personaladministratör för extrajobb - kväll/natt/helg

Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som personaladministratör i Linköping.

2025-05-19

Mer info

Windows Systemadministratör till Syspartner // Linköping

Oddwork Sweden AB söker en person till tjänsten som systemadministratör i Linköping.

2025-06-19

Mer info

Systemadministratör

ASTEK SWEDEN AB söker en person till tjänsten som systemadministratör i Linköping.

2025-03-19

Mer info