Administratör / Kundtjänstmedarbetare

Publiceringsdatum: 2025-07-22

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Positionen som backofficepersonal hos Hirely AB är öppen och väntar på en lämplig kandidat - kan det vara du? Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Hirely AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Denna tjänst finns tillgänglig i Linköping som är tjänsteorten. Om du letar efter en spännande karriär inom backofficepersonal-branschen, har Hirely AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Sista ansökningsdagen till jobbet som backofficepersonal hos Hirely AB är torsdag den tjugoförsta augusti 2025.


Jobbannons

Om oss

Voky och Nordic Souvenir är en del av Zollner Group AB. Med över 200 miljoner i omsättning och 100 engagerade medarbetare växer vi snabbt. Vår styrka ligger i kombinationen av service, kreativitet och smarta digitala lösningar. Vi är stolta DI Gasell- och Superföretag, certifierade inom kvalitet och miljö. Huvudkontoret finns i Linköping – med kollegor även i Stockholm, Göteborg, Åre, Helsingfors och Reykjavik.

Din arbetsdag

Vill du arbeta i ett företag med visionen att revolutionera branschen? Som kundtjänstmedarbetare på Voky kommer du rakt in i en utvecklingsinriktad och energirik miljö. Du är spindeln i nätet och växlar mellan kundkontakter, administrativa arbetsuppgifter och enklare IT-support.

Vi erbjuder en arbetsmiljö med engagerade kollegor, högt tempo och tydliga rutiner – där du får möjligheten att växa i en bred administrativ roll.

Exempel på arbetsuppgifter

  • Bemöta kunder via telefon och mejl på ett professionellt och serviceinriktat sätt
  • Ge enklare IT-support till kollegor, t.ex. vid inloggningsproblem
  • Utföra administrativa uppgifter i vårt affärssystem eller i Excel, såsom att fakturera kunder eller att sammanställa och rapportera statistik
  • Delta i det löpande förbättringsarbetet kring rutiner och digitala lösningar
  • Vem trivs hos oss

    Du är stresstålig, effektiv och noggrann. Du klarar att hantera ett högt tempo med många ärenden parallellt, har ”koll på läget” och strävar efter att hitta sätt att förbättra våra arbetssätt och rutiner på. Du arbetar systematiskt, men är flexibel nog att hantera snabba förändringar och avbrott, till exempel när telefonen ringer.

    Du har fallenhet för administrativt arbete, en förmåga att få saker gjorda och att ge god service. Du känner ägarskap för dina arbetsuppgifter och ser till att det du ansvarar för blir gjort i tid och med god kvalitet. Datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

    Om anställningen

    • Omfattning: Heltid, 100%
    • Tillträde enligt överenskommelse
    • Placering i Linköping
    • Övrigt:

      Sista ansökningsdag 31 juli

      Om jobbet

      Antal tjänster1
      ArbetstidHeltid
      FöretagsnamnHirely AB
      LönFast månads- vecko- eller timlön
      OmfattningTills vidare
      Organisationsnummer5595223099
      Typ av anställningVanlig anställning
      YrkeBackofficepersonal
      YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

      Ansökan

      Hirely AB söker en person till denna tjänst som backofficepersonal med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som backofficepersonal hos Hirely AB skickar du in din ansökan senast 2025-08-21.

      Källa: Arbetsförmedlingen

      Till webb­ansökan »
      Relaterade jobb

      Kundtjänstmedarbetare / Administratör

      Hirely AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Linköping.

      2025-07-23

      Mer info

      Personaladministratör för extrajobb - kväll/natt/helg

      Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som personaladministratör i Linköping.

      2025-05-19

      Mer info

      Windows Systemadministratör till Syspartner // Linköping

      Oddwork Sweden AB söker en person till tjänsten som systemadministratör i Linköping.

      2025-06-19

      Mer info