Junior Customer Success Manager till Bitvis, Linköping

Publiceringsdatum: 2025-03-25

Letar du efter ett jobb inom data/it? Letar du efter en chans att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker på Tech Talents Consulting i Sverige AB? Nu är det möjligt. Tech Talents Consulting i Sverige AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta tills vidare. Kan det vara du?

Linköping är platsen där denna position är ledig. Tech Talents Consulting i Sverige AB söker för närvarande efter en person att anställa inom helpdesktekniker/supporttekniker-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Sök jobbet som helpdesktekniker/supporttekniker hos Tech Talents Consulting i Sverige AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast torsdag den tjugofjärde april 2025.


Jobbannons

Om Bitvis

Bitvis är ett innovativt och snabbväxande mjukvarubolag som revolutionerar energibranschen genom vår molnbaserade SaaS-tjänst Power Flow. Vi hjälper energibolag och deras kunder att optimera sin elförbrukning och skapa ett smartare, mer hållbart elsystem. Just nu befinner vi oss i en expansiv fas, och vi söker en driven Junior Customer Success Manager som vill vara med och forma vår framgångsresa! Vi är baserade i Linköping, men vi erbjuder självklart flexibilitet när det gäller var vi arbetar ifrån.

Om tjänsten

Som Junior Customer Success Manager hos oss är du kundens främsta kontaktpunkt under och efter implementeringsfasen. Du säkerställer att övergången från implementering till driftsättning sker smidigt och att kunderna känner sig trygga med att använda våra system och supportkanaler. Rollen är bred och innebär en balans mellan kundvård, hålla ihop kundprojekt, support och samarbete med våra interna team.

Dina ansvarsområden:
  • Kundhantering under implementering – Du samarbetar med produktägare och utvecklingsteam för att säkerställa att kundernas behov möts genom hela implementationsprojektet.
  • Övergång och kundvård efter implementering – Du guidar kunderna och ser till att de smidigt övergår från direktstöd i Slack till vår supportportal.
  • Proaktivt kundstöd & relationsbyggande – Du arbetar aktivt för att identifiera kundens behov och säkerställa att vi lever upp till deras förväntningar.
  • Samarbete med interna team – Du fungerar som en brygga mellan kunden och våra interna team för att säkerställa att alla krav och justeringar hanteras effektivt.
  • Stöd i försäljningsprocessen – Du deltar i kundmöten, följer upp dialoger och hjälper till att skapa en strukturerad och engagerande säljprocess.
  • Dokumentera kunddialoger och arbeta i HubSpot för uppföljning och struktur.
Din profil

Vi söker dig som brinner för kundrelationer och kommunikation. Du har ett strukturerat arbetssätt och är van vid att hålla flera kunddialoger igång samtidigt. Du har ett proaktivt mindset och gillar att ta egna initiativ.

Vi ser gärna att du har:
  • Erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundsupport, försäljning eller projektledning.
  • En naturlig förmåga att kommunicera tydligt och skapa förtroende hos kunder.
  • Ett strukturerat arbetssätt – du ser till att inget faller mellan stolarna!
  • Har förståelse för tekniska system och kan översätta kundens behov till interna team
  • Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Erfarenhet av CRM-system, helst HubSpot (meriterande men ej ett krav).
Varför Bitvis?

Hos oss får du en unik chans att vara med på en tillväxtresa i ett mjukvarubolag som gör verklig skillnad. Vi erbjuder:

  • En dynamisk arbetsplats där du får jobba nära ledningen och påverka företagets framtid.
  • Möjlighet att utvecklas inom försäljning, kundrelationer och projektledning.
  • Ett sammansvetsat team med härliga kollegor som gillar att ha kul både på och utanför jobbet – vi umgås ofta på AW:s eller ordnar spelkvällar på kontoret.
Övrig information

Urval och intervjuer kommer att ske löpande men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan!

Bitvis har i denna rekrytering valt att samarbeta med Tech Talents. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av ansvarig rekryterare Matilda Fransson Matilda.fransson@techtalents.se

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnTech Talents Consulting i Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5591906689
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeHelpdesktekniker/Supporttekniker
YrkesområdeData/IT

Ansökan

Tech Talents Consulting i Sverige AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Tech Talents Consulting i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2025-04-24.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Account Manager till Xameras Linköpingskontor

Xamera AB söker en person till tjänsten som account manager i Linköping.

2025-05-06

Mer info

Xamera söker en Recruitment Business Manager till vårt Linköpingskontor!

Xamera AB söker en person till tjänsten som rekryterare/rekryteringskonsult i Linköping.

2025-03-26

Mer info

English and Spanish speaking Account Manager to Linköping

Taxicaller Nordic AB söker en person till tjänsten som key account manager i Linköping.

2025-04-12

Mer info