Publiceringsdatum: 2025-10-23
Vill du arbeta inom data/it-branschen? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos Eccera Professionals AB genom att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker. Om du vill arbeta heltid hos Eccera Professionals AB, har de just nu en tjänst tills vidare som kan passa dig.
Denna tjänst finns tillgänglig i Linköping som är tjänsteorten. Eccera Professionals AB behöver fler anställda som stödjer arbetet inom helpdesktekniker/supporttekniker. Kolla in deras lediga tjänst för att se om du har vad som krävs. Sista ansökningsdagen till jobbet som helpdesktekniker/supporttekniker hos Eccera Professionals AB är onsdag den tjugoförsta januari 2026.
Vi söker dig som vill arbeta hos vår kund inom försvarssektorn med support och förvaltning av system inom resebokning, reseräkningsadministration och fastighet. Du blir en del av ett engagerat team på sex personer som tillsammans ansvarar för incidenthantering, användarsupport och frågor kopplade till integrationer, accesser och uppgraderingar.
Det är en roll där du får en bred inblick i flera av kundens IT-lösningar och en viktig kontaktpunkt mellan verksamheten, IT och externa leverantörer.
Som konsult på Eccera får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Dina arbetsuppgifter
Din profil
Vi tror att du är en analytisk och strukturerad person med ett genuint intresse för IT-system och problemlösning. Du har lätt för att kommunicera, trivs med att samarbeta och tar gärna egna initiativ när det behövs.
Du uppskattar att jobba i en miljö där man delar kunskap, hjälper varandra och har ett gemensamt ansvar för att systemen fungerar på bästa sätt.
Vi vill att du har erfarenhet av:
Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Vad vi erbjuder
På Eccera får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
| Antal tjänster | 1 |
|---|---|
| Arbetstid | Heltid |
| Företagsnamn | Eccera Professionals AB |
| Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
| Omfattning | Tills vidare |
| Organisationsnummer | 5567183693 |
| Typ av anställning | Vanlig anställning |
| Yrke | Helpdesktekniker/Supporttekniker |
| Yrkesområde | Data/IT |
Eccera Professionals AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Eccera Professionals AB skickar du in din ansökan senast 2026-01-21.
Källa: Arbetsförmedlingen
Linköpings kommun söker en person till tjänsten som enhetschef inom social omsorg i Linköping.
2025-11-03
Mer infoEccera Professionals AB söker en person till tjänsten som systemadministratör i Linköping.
2025-11-04
Mer infoSigma Technology Information AB söker en person till tjänsten som sqe supplier quality engineer i Linköping.
2025-09-03
Mer info