Customer Support till Servistore

Publiceringsdatum: 2025-06-15

Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Servistore AB. Vill du arbeta heltid hos Servistore AB? Just nu letar de efter någon som vill ha en tjänst tills vidare.

För detta jobb är Linköping den angivna tjänsteorten. Servistore AB har just nu en ledig tjänst som kundtjänstmedarbetare. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Här är chansen att bli en del av Servistore AB och jobba som kundtjänstmedarbetare! Ansök senast torsdag den nittonde juni 2025.


Jobbannons

Om Servistore

Servistore erbjuder sedan 2006 Self Storage till både privatpersoner och företag och idag har vi över 30 anläggningar runt om i Sverige. Vårt team i Linköping arbetar med alla anläggningar, så det finns ingen fast bemanning ute i landet. Vår onlinebokning lanserades 2016 och vi var då först ut i världen med att digitalisera hela flödet för kund från bokning, betalning till tillträde.

Din roll

Vi söker en engagerad och serviceinriktad person till vår supportavdelning – teamet som ansvarar för alla våra kundkontakter. Vi arbetar för att ge bästa möjliga service, representera företaget på ett proffsigt och personligt sätt samt säkerställa att våra kunder får största möjliga värde av vår tjänst.

Det här är en bred roll, som innefattar mer än kundkontakt – en stor del av din arbetsdag kommer att bestå av administrativa uppgifter, tekniska lösningar kopplade till verksamheten och annat. I huvudsak har ni gemensamma ansvarsområden som fördelas på er fem som ingår i teamet. Ofta ansvarar varje teammedlem för en rutin under en arbetsvecka och sen roterar man. På så sätt får man både planera och genomföra självständigt, men man håller sig också uppdaterad på de gemensamma arbetssätten.

Din profil

Vi söker dig som är nyfiken, inlyssnande och har en naturlig känsla för att möta människor på ett professionellt och varmt sätt. Du drivs av att ge riktigt bra service och tycker om att hitta lösningar som både gynnar kunden och stärker verksamheten.

Som person är du engagerad, ansvarstagande och trivs med att arbeta i team. Du är den som tar initiativ, stöttar kollegor och ser till att arbetet flyter på – både i det dagliga och i större sammanhang. Du trivs med struktur och standardiserade arbetssätt och du bidrar aktivt till att verksamhet och arbetssätt är effektiva och utvecklas med verksamheten. För dig är en bra arbetsdag varierad, med en mix av planerade och mer spontana uppgifter.

Det här kan du

  • Förmåga att ge service, vi ser gärna att du har erfarenhet av kundsupport. Du har en bra förmåga att förstå behov och hitta lösningar.
  • Förmåga att arbeta strukturerat och noggrant med administrativa uppgifter, samtidigt som du är lösningsorienterad.
  • Flytande svenska i både tal och skrift, samt förmåga att kommunicera i tal och skrift på engelska.
  • Vana att arbeta i digitala verktyg som affärssystem (Pyramid), Teams, Outlook, Word och Excel – och gärna ett intresse för teknik och smarta lösningar.
  • Körkort är ett plus.

Arbetstider och arbetsplats

Tjänsten är helt förlagd på plats och arbetstiderna är i grunden vardagar klockan 8–17, vilket ger dig goda möjligheter till samarbete, stöd och snabb kommunikation i vardagen. Som en del av supportteamet arbetar du även helg ungefär en gång i månaden. Den helgen innebär totalt 8 timmars arbete, och i gengäld får du en ledig dag nästkommande vecka. Det finns även möjlighet till viss flextid i samråd med teamet, men det här är inte en roll för dig som söker stora möjligheter till flexibla arbetstider. 

Varför Servistore?

Hos oss får du mer än bara ett jobb – du blir en del av en miljö där entreprenörsanda och engagemang genomsyrar arbetet. Oavsett roll finns det stort utrymme att påverka, komma med idéer och bidra till utvecklingen. Vi lyssnar, involverar och uppmuntrar initiativ - din röst spelar roll. 

Ansökan

Vi tar emot och behandlar ansökningar till och med 19 juni med mål att ha nästa teammedlem på plats hos oss till augusti 2025. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning 6 månader.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnServistore AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5566219688
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Servistore AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Servistore AB skickar du in din ansökan senast 2025-06-19.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Supporttekniker till second line

Centric Professionals AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.

2025-05-06

Mer info

First Line Support till offentlig verksamhet

Studieinst Sverige AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.

2025-05-21

Mer info

IT-tekniker inom fabrikssupport till bolag inom försvarsektorn

Centric Professionals AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.

2025-05-27

Mer info