Kundsupport till Stena Recycling i Linköping

Publiceringsdatum: 2025-06-25

Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? A Hub AB är på jakt efter en skicklig kundtjänstmedarbetare och du kan vara rätt person för jobbet. A Hub AB söker någon som vill arbeta heltid under 3 månader – upp till 6 månader. Kanske är det du?

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Linköping som är tjänsteorten. Om du tycker att det låter intressant att börja jobba hos A Hub AB i rollen som kundtjänstmedarbetare så har de just nu en ledig tjänst som skulle kunna vara en perfekt match för dig! Bli en del av teamet hos A Hub AB som kundtjänstmedarbetare genom att ansöka senast fredag den tolfte december 2025.


Jobbannons

VÅR KUND

Stena" rel="nofollow" target="_BLANK">https://www.stenarecycling.com/sv/">Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. 

Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch!

OM ROLLEN

I rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte med chans till förlängning. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behov kopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefon för att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet.

Dagligen hjälper du kunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare!

Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra:

  • Orderläggning för inleveranser via affärssystemet
  • Lägga upp nya kunder via affärssystemet
  • Hantera och dokumentera kundreklamationer
  • Delta och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse
  • Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen
OM DIG

För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att bygga och förvalta relationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt yttersta för att skapa en god kundupplevelse. Som person är du självständig samtidigt som du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt.

Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.

KVALIFIKATIONER
  • Flerårig arbetslivserfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
  • B-körkort

Vi ser det som meriterande om du har:

  • Erfarenhet av innesälj
ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse i augusti eller september 

Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping

Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnA Hub AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5591779656
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

A Hub AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos A Hub AB skickar du in din ansökan senast 2025-12-12.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

C- & CE-Chaufförer sökes till Linköping!

Rekryteringsgruppen i Stockholm AB söker en person till tjänsten som distributionsförare i Linköping.

2025-02-27

Mer info

Fysioterapeut till Bantorget och Duvan i Linköping

Forenede Care AB söker en person till tjänsten som fysioterapeut i Linköping.

2025-03-24

Mer info

Systemingenjör till UMS Skeldar i Linköping

UMS Skeldar Sweden AB söker en person till tjänsten som systemdesigner i Linköping.

2025-04-11

Mer info