Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Publiceringsdatum: 2025-10-31

Letar du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik? Releasy Customer Management AB söker just nu efter en kundtjänstmedarbetare och du kan vara den de letar efter. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Releasy Customer Management AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Linköping är platsen där detta jobb har sin tjänsteort. Releasy Customer Management AB har just nu åtta lediga jobb som kundtjänstmedarbetare. Söker du efter en spännande karriär som kundtjänstmedarbetare? Sök jobbet hos Releasy Customer Management AB senast tisdag den artonnde november 2025 och bli en del av deras team.


Jobbannons

Vill du bli grym på kundservice och merförsäljning? Skapa fantastiska kundupplevelser, jobba med den senaste AI-tekniken och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare på Releasy kommer du att:

  • Representera Releasy och vår uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
  • Vara den primära kontaktpunkten för inkommande kunder via samtal, chatt och mail.
  • Hantera ärenden, svara på frågor och lösa problem kopplat till kundens tjänster hos Telia.
  • Arbeta aktivt med merförsäljning som en del av din service.

Du behöver inga förkunskaper - men en passion för att leverera en minnesvärd service i varje kundmöte. Anställningen börjar med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Vidare erbjuds du coachning av din teamledare.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15.

Utbildningsstart är 2025-11-28, vilket också är startdatum för anställningen.

Kvalifikationer och färdigheter

  • Gymnasieexamen
  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
  • God dator- och systemkompetens
  • Starka kommunikationsfärdigheter
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och drivs av att arbeta målinriktat. Du strävar efter att uppnå utmärkta resultat och har en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är det viktigt att varje ansökan hanteras rättvist och objektivt. För att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare använder vi en strukturerad rekryteringsprocess.

Processen inleds med urvalsfrågor där vi säkerställer att grundkraven för tjänsten är uppfyllda. Därefter får du en inbjudan till bakgrundskontroll, som du själv hämtar och tar del av innan du väljer om du vill dela den vidare med rekryterare. Automatiska system kan komma att vara involverade i processen, men alla beslut fattas av människor. Vi genomför bakgrundskontroller i syfte att säkerställa en trygg och rättvis rekryteringsprocess. Det är en del av vårt kvalitetsarbete och hjälper oss att skapa en säker arbetsmiljö för både våra kunder och medarbetare.

Om du går vidare i processen kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer, där vi fokuserar på att utvärdera din kompetens och potential att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din arbetskapacitet.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på: emilia.klaar2@releasy.se

Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Om jobbet

Antal tjänster8
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnReleasy Customer Management AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567542633
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Releasy Customer Management AB söker åtta personer till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB skickar du in din ansökan senast 2025-11-18.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Remote Pilot till UMS Skeldar i Linköping

UMS Skeldar Sweden AB söker en person till tjänsten som helikoptertekniker i Linköping.

2025-07-07

Mer info

Sigma söker ingenjörer till spännande uppdrag inom försvar och säkerhet

Sigma Technology Information AB söker en person till tjänsten som sqe supplier quality engineer i Linköping.

2025-09-03

Mer info

Ortopedingenjör | ForMotion Linköping

Össur Nordic AB söker en person till tjänsten som ortopedingenjör i Linköping.

2025-09-15

Mer info