Koordinator /administratör med start omgående

Publiceringsdatum: 2024-04-08

Har du övervägt att arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som administratör/administrativ assistent hos Bravura Sverige AB. Bravura Sverige AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för 6 månader eller längre, ta en titt på denna jobbannons.

Att bo i närheten av Linköping kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Bravura Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som administratör/administrativ assistent. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Låt Bravura Sverige AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som administratör/administrativ assistent! Ansök seast söndag den tjugoåttonde april 2024.


Jobbannons

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och fram till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Avarn Security Systems AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Avarn Security har en lång erfarenhet av att erbjuda sina kunder skräddarsydda säkerhetslösningar både för den privata och offentliga verksamheten. Med sina drygt 7 500 medarbetare bidrar de till att skapa ett tryggare samhälle, i allt från kollektivtrafik till samhällsviktiga anläggningar. I år kom de för andra året i rad med på listan över attraktiva arbetsgivare utsedda av organisationen Karriärföretagen. Nu söker Avarn Security Systems, som erbjuder allt inom brandlarm, CCTV, dörrautomatik, lås, larm, passage och inbrottslarm, efter en koordinerande administratör för att arbeta på plats hos en av deras största kunder i Linköping.

Arbetsuppgifter

I rollen som koordinator är ditt huvudsakliga ansvarsområde att hantera administrationen kring nyckelhantering, vilket du gör på plats hos Avarn Securitys största kund i samarbete med en kollega i samma roll. Tillsammans hanterar ni inkomna ärenden kopplade till nyckelhantering vilket kan innefatta att skapa arbetsorder i olika affärssystem, vara behjälpliga i frågor som dyker upp eller att hantera personuppgifter och att lägga upp profiler i olika system. Utöver att arbeta nära kontaktpersonerna hos kunden har ni också dialog med Avarn Securitys tekniker som hanterar vissa av ärendena.

  • Administration av nycklar, cylindrar, säkerhetsskåp, parkeringar m.m.
  • Skapa arbetsorder och ärenden i olika affärssystem
  • Hantera inkommande samtal och mail från kunder
  • Hantering av personuppgifter samt uppläggning av profiler

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

  • Erfarenhet av en koordinerande eller administrativ roll
  • Mycket god systemvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet
  • B-körkort
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som är noggrann och väl medveten om vilka kvalitetsstandard som gäller för dina uppgifter, detta då tjänsten är placerad i ett säkerhetsklassat område. Du har förmågan att skapa och hålla struktur i ditt arbete och kan prioritera rätt saker, vilket möjliggör för dig att ändra planeringen för din dag utifrån ärenden som inkommer eller vilka frågor som dyker upp. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och kan driva dina uppgifter framåt, samtidigt som du ber om hjälp när det krävs. Då du arbetar nära en kollega i samma roll tror vi också du har en väl utvecklad förmåga och ett intresse för att samarbeta med andra och du har lätt för att se era gemensamma åtaganden gentemot kunden och hur ni levererar som team.

Övrig information:

Start: Omgående

Plats: Linköping

Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information https://www.bravura.se/karriar/'>här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnBravura Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5567520803
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör/Administrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som administratör/administrativ assistent med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-28.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Kundservicemedarbetare

Element Metech AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Linköping.

2024-04-05

Mer info

Sommarjobba som kundservicemedarbetare hos Anticimex i Linköping!

Lernia Bemanning AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Linköping.

2024-04-09

Mer info

Postdoktor inom experimentell infektionsmedicin

Linköpings Universitet söker en person till tjänsten som biomedicinare i Linköping.

2024-04-15

Mer info