Publiceringsdatum: 2024-03-29
Är du på jakt efter en karriär inom data/it? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Academic Work Sweden AB. Om du vill arbeta heltid hos Academic Work Sweden AB, har de just nu en tjänst 6 månader eller längre som kan passa dig.
Denna position är tillgänglig i Linköping. Academic Work Sweden AB behöver fler anställda som stödjer arbetet inom helpdesktekniker/supporttekniker. Kolla in deras lediga tjänst för att se om du har vad som krävs. Academic Work Sweden AB letar efter erfaren helpdesktekniker/supporttekniker som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är måndag den tjugonionde april 2024.
Nu öppnas en möjlighet upp för dig som vill starta (eller fortsätta) din karriär inom Teknisk first line support. Du behöver inte nödvändigtvis komma från en teknisk bakgrund utan det absolut viktigaste här är intresset för att arbeta serviceinriktat samt din vilja att lära!
Välkommen in I rollen som supporttekniker på ett av Linköpings främsta bolag. Här kommer du ha varierande arbetsuppgifter där din roll innebär att ge förstklassig service. Du kommer arbeta med teknisk support, primärt i en Windowsmiljö och inom den klassiska första linjen på en servicedesk. Här tar du emot samtal, löser ärenden och dokumenterar i detalj.
Du kommer arbeta i en liten, tight grupp med stöttning av dina kollegor. Många av kollegorna kommer tidigare från andra typer av serviceinriktade yrken och har lärt sig den tekniska biten på plats. Vi värdesätter därav framför allt dina personliga egenskaper i detta urval. För att trivas bör du tycka om att få ta mycket personligt ansvar. Du är kommunikativ och gillar att ge förstklassig service med kunden i fokus. Med en positiv attityd antar du, och löser, de problem och utmaningar som du stöter på i rollen.
En varierad roll där möjligheterna att växa och utvecklas individuellt är stora. Här kommer du bli välkomnad av ett öppet klimat med en trygg upplärning i starten, för att du ska få rätt förutsättningar direkt. Med ett etablerat bolag i ryggen öppnas dessutom många dörrar för att ta fortsatta kliv i karriären!
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Academic Work Sweden AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5565595450 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Helpdesktekniker/Supporttekniker |
Yrkesområde | Data/IT |
Academic Work Sweden AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Academic Work Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-29.
Källa: Arbetsförmedlingen
Centric Professionals AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.
2024-04-02
Mer infoCentric Professionals AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.
2024-04-02
Mer infoA Hub AB söker en person till tjänsten som it-tekniker/datatekniker i Linköping.
2024-02-09
Mer info