Publiceringsdatum: 2024-05-08
Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos Avonova Sverige AB genom att arbeta som administratör/administrativ assistent. Avonova Sverige AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst tills vidare. Kolla in deras jobbannons för mer information.
Om du redan bor i närheten av Linköping, är det här din chans att söka ett spännande jobb Avonova Sverige AB behöver fler anställda som stödjer arbetet inom administratör/administrativ assistent. Kolla in deras lediga tjänst för att se om du har vad som krävs. Du har fortfarande tid att söka jobbet som administratör/administrativ assistent hos Avonova Sverige AB om du sickar in din ansökan senast sista ansökningsdag som är onsdag den tjugoandra maj 2024.
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.
I rollen som administratör fungerar du som en koordinator i vår verksamhet och ditt arbete kommer att bestå av olika administrativa arbetsuppgifter. Du ger service till våra kunder och medarbetare, exempelvis genom att hjälpa vår operativa personal att planera och boka in uppdrag. Du ansvarar för telefonin och beställningar från våra kunder.
I arbetet ingår även att kontinuerligt sammanställa statistik och faktureringsunderlag. Goda kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.
I rollen som administratör kommer dina arbetsuppgifter inkludera bland annat:
Vi söker dig som:
Som person är du mycket serviceinriktad, självgående och tycker om att vara ”spindeln i nätet”. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, är lyhörd och bra på att kommunicera. Du är bra på att planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt – och bra på att planera om när det behövs. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet.
Tjänsten är på heltid och utgår från vårt hälsocenter i Linköping. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning. Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Vill du veta mer kontakta gärna HR-generalist Milen Biniam på mejladress milen.biniam@avonova.se eller Fanny Wirén på fanny.wiren@avonova.se
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Avonova Sverige AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5565606018 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Administratör/Administrativ assistent |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Avonova Sverige AB söker en person till denna tjänst som administratör/administrativ assistent med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Avonova Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-22.
Källa: Arbetsförmedlingen
Avonova Sverige AB söker en person till tjänsten som enhetschef, hälso- och sjukvård i Linköping.
2024-05-16
Mer infoKlara D AB söker en person till tjänsten som sjuksköterska, grundutbildad i Linköping.
2024-01-24
Mer infoKlara D AB söker en person till tjänsten som sjuksköterska, grundutbildad i Linköping.
2024-01-25
Mer info