Customer Support Projects Coordinator Till SAAB I Linköping

Publiceringsdatum: 2024-03-06

Letar du efter ett jobb inom försäljning, inköp, marknadsföring? Letar du efter en chans att arbeta som inköpsassistent på Friday Väst AB? Nu är det möjligt. Friday Väst AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst tills vidare. Kolla in deras jobbannons för mer information.

Denna tjänst finns tillgänglig i Linköping som är tjänsteorten. Friday Väst AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som inköpsassistent. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Sök jobbet som inköpsassistent hos Friday Väst AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast fredag den tredje maj 2024.


Jobbannons

Vill du vara en del av ett väletablerat bolag som kontinuerligt strävar efter att vara i teknologins framkant? Är du serviceinriktad, nyfiken, driven och sätter kunden i fokus? Vi söker nu en engagerad medarbetare till området Sourcing & Supply Chain inom avdelningen Maintenance, Modification & Supply på SAAB Aeronautics.

OM TJÄNSTEN:

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land-, och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av deras intäkter går till forskning och utveckling. De ser mångfald som en tillgång och du som medarbetare får möjlighet till att ta stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.

I rollen som Projects Coordinator kommer du att vara involverad i hela processen från leverans, fakturering och beställning av reservdelar. Ditt fokus kommer att vara kundens primära kontaktyta för den dagliga driften, leveransbevakning och statusrapportering kopplat till reservdelsförsäljning och komponentunderhåll för befintliga och kommande militära och civila kunder. Dem befinner oss i en spännande fas med flera nya kunder, kontrakt och projekt, vilket ställer nya krav på verksamheten och arbetssätten för att säkerställa effektivt genomförande.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara

  • Föra dialog med kunder.
  • Utgöra gränssnittet mellan kund och underhållsverkstad/inköp.
  • Fungera som CS-representant i pågående projekt.
  • Analys och utveckling av flöden och arbetssätt.
  • Orderregistrering, leveransbevakning och rapportering.
  • Ta fram kostnadsförslag och offerter.
  • Samverkan och koordinering med våra underhållsverkstäder.
  • Målstyrning och effektiviseringsarbete.
VI SÖKER DIG SOM:
  • Har en för tjänsten relevant kandidat- eller yrkeshögskoleutbildning inom logistik, inköp eller motsvarande.
  • Besitter ett starkt kundfokus och värdesätter samarbete och god kommunikation.
  • Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du

  • Har god affärsförståelse.
  • Besitter goda kunskaper i Excel.

Det kommer läggas stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen tror vi att du är professionell i dialog med intressenter och stark i din argumentation. Vidare ser vi att du är en kommunikativ lagspelare som ser samband och förstår helheten i de projekt där du är delaktig. 

OM ANSTÄLLNINGEN:

Denna befattning kräver att du genomgår och blir godkänd vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du till en början kommer vara anställd av Friday. Avsikten därefter är att du efter 6-12 månader blir tillsvidareanställd hos Saab. 

ÖVRIG INFO:
  • Omfattning: Heltid
  • Start: Efter överenskommelse
  • Placering: Linköping, Tannefors
  • Rekryteringsansvarig: Elin Samuelsson, elin.samuelsson@friday.se
  • Lön: Marknadsmässig månadslön

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. 

OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framför allt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnFriday Väst AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5591411326
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeInköpsassistent
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Friday Väst AB söker en person till denna tjänst som inköpsassistent med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som inköpsassistent hos Friday Väst AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-03.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Infrastructure Support Technician till välkänt industriföretag i Linköping!

A Hub AB söker en person till tjänsten som it-tekniker/datatekniker i Linköping.

2024-02-09

Mer info

Supporttekniker till Servicedesk i Linköping

2Complete AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.

2024-03-08

Mer info

Nyexaminerad Automationsingenjör till Saab i Linköping!

Friday Väst AB söker en person till tjänsten som automationstekniker, tillverkningsindustri i Linköping.

2024-03-19

Mer info