Real Time Manager

Publiceringsdatum: 2024-03-27

Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kvalitetskoordinator hos Releasy Customer Management AB. Detta är ett jobb på heltid där Releasy Customer Management AB letar efter någon under tills vidare.

Denna position är tillgänglig i Linköping. Om du tycker att det låter intressant att börja jobba hos Releasy Customer Management AB i rollen som kvalitetskoordinator så har de just nu en ledig tjänst som skulle kunna vara en perfekt match för dig! Releasy Customer Management AB letar efter erfaren kvalitetskoordinator som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är torsdag den artonnde april 2024.


Jobbannons

Vill du vara den som tar företagets prestationer till nästa nivå genom att navigera i realtidens utmaningar och möjligheter? Då är det dags att omfamna rollen som Real Time Manager!

Om tjänsten

Vi söker nu en engagerad och analytisk Real Time Manager som vill vara med och bidra till det dagliga operativa arbetet inom verksamheten. Du kommer ha en betydande roll i att upprätthålla verksamhetens kapacitet genom att hantera servicenivåer i realtid och optimera tillgängligheten bland välkända varumärken. Om du är driven och självgående individ med analytiska färdigheter och förmåga att fatta beslut under tidspress, är detta rätt roll för dig!

Det är en spännande roll i ett bolag under en nordisk tillväxt med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett kompetent team med stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.

Tjänsten utgår från Linköping. Vi har ett arbetssätt som huvudsakligen är på plats men hemarbete kan förekomma. Arbetstiderna är varierande, men består mestadels av dagtid. Startdatum enligt överenskommelse.

Dina huvudsakliga ansvarsområden

  • Styra och prioritera uppgifter i realtid på volym och servicenivåer
  • Säkerställa tillgängliga resurser
  • Optimera bemanningen efter behov och prognoser
  • Analysera utfall och nyckeltal
  • Föra diskussioner med Workforce Management (WFM) om schemaläggning i stort och vad som kan förbättras

Vad vi erbjuder

På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll.

Kvalifikationer och färdigheter

  • Har en gymnasieexamen
  • Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
  • Minst två års arbetslivserfarenhet av RTM eller liknande arbetsroll
  • Kan effektivt planera och organisera arbetsuppgifter
  • Mycket god dator- och systemkompetens
  • Utmärkta kommunikationsförmågor, både skriftligt och muntligt
  • Anpassar sig väl till föränderliga och dynamiska arbetsmiljöer och tar sig an nya situationer och utmaningar
  • Har förmåga att förutse problem och ta fram effektiva och genomförbara lösningar
  • Är duktig på att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya förändrings- och utvecklingsinsatser
  • Drivs av att nå önskvärda resultat

Meriterande

  • Tidigare erfarenhet inom liknande bransch/verksamhet
  • Erfarenhet inom systemen Genesys, Pro Scheduler och Calabrio/Teleopti
  • Förmåga att utveckla och genomföra strategier för att optimera verksamhetsprocesser i realtid för att möta affärsmål

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnReleasy Customer Management AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567542633
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKvalitetskoordinator
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Releasy Customer Management AB söker en person till denna tjänst som kvalitetskoordinator med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kvalitetskoordinator hos Releasy Customer Management AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-18.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Real Time Manager

Releasy Customer Management AB söker en person till tjänsten som backofficepersonal i Linköping.

2024-04-26

Mer info

Key Account Manager

Element Metech AB söker en person till tjänsten som key account manager i Linköping.

2024-04-05

Mer info

English speaking Account Manager to Linköping

Taxicaller Nordic AB söker en person till tjänsten som key account manager i Linköping.

2024-04-10

Mer info